Copywriter medyczny, finansowy, techniczny – dlaczego potrzebujesz specjalisty?

Obecnie firmy niemal z każdej branży posiadają swoją stronę internetową, do której podpięty jest blog firmowy. Z założenia jego celem jest nie tylko optymalizacja SEO i reklama usług, ale przede wszystkim kreowanie się na specjalistę w swojej dziedzinie. Kogoś, komu można zaufać, ponieważ zna się na rzeczy. Jest to główny powód, dlaczego pisaniem artykułów powinna zająć się osoba wykształcona kierunkowo – copywriter medyczny, techniczny, finansowy…

Kim jest copywriter medyczny?

Copywriter medyczny jest osobą, która poza tym, że zawodowo zajmuje się pisaniem artykułów, ma wykształcenie medyczne, potwierdzone dyplomem oraz praktyką. Dzięki temu nie tylko posiada stosowną wiedzę, ma dostęp do fachowych publikacji, wyników badań, książek i autorytetów, ale potrafi wszystkie trudne informacje medyczne przedstawić w formie przystępnej dla odbiorcy.

Obecnie w Polsce wdrażany jest system e-zdrowia. Jego celem jest wykorzystanie technik teleinformacyjnych do wspierania ochrony zdrowia. Jednym z jego elementów są portale poświęcone zdrowiu, dzięki którym pacjent uzyska informacje dotyczące leczenia i profilaktyki chorób. Najwięcej zyskają na tym te witryny, na których artykuły są rzetelne, wiarygodne i pisane przez specjalistów.

Copywriter medyczny – kto powinien go zatrudnić?

Copywriter medyczny jest rozwiązaniem dla osób, które prowadzą stronę internetową, bloga lub fanpage związany z szeroko pojętą tematyką medyczną, w tym zdrowym odżywianiem, rehabilitacją, pielęgnacją. Szczególnie, jeżeli na blogu zamieszczane są treści związane z poradami zdrowotnymi, pierwszą pomocą oraz leczeniem chorób w sposób konwencjonalny i domowymi sposobami. Copywritera medycznego powinny zatrudnić kliniki, apteki, firmy farmaceutyczne oraz portale lifestylowe, które chcą stać się witrynami kojarzonymi głównie ze zdrowiem oraz posiadaniem rzetelnych i wiarygodnych informacji w tej dziedzinie.

Kto jeszcze potrzebuje specjalisty?

Podobnie jest w innych branżach. Co prawda, wykonanie researchu w dzisiejszych czasach nie sprawia większych trudności. Jednak dalej jest to tylko research. Copywriter, który jest specjalistą w danej dziedzinie zupełnie inaczej podchodzi do tematu – potrafi ocenić, które z informacji są prawdziwe, najnowsze i istotne oraz przedstawić je w zrozumiały sposób. Być może zlecenie tekstów copywriterowi medycznemu, technicznemu czy finansowemu jest droższe, jednak w dłuższej perspektywie czasu skuteczniejsze.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *